Subiekt 123 – system fakturowania

 

Subiekt 123 to przyjazny i łatwy w obsłudze program do fakturowania, który daje również możliwość zarządzania informacjami o klientach i prowadzenia kartotek usług oraz towarów. Praca z programem możliwa jest z dowolnego miejsca z dostępem do internetu. W ramach podstawowej licencji dostępne są także wersje językowe – ukraińska oraz rosyjska – i nie są one dodatkowo płatne. Z aplikacji mogą więc korzystać także przedsiębiorcy ukraińsko- i rosyjskojęzyczni oraz firmy, które zatrudniają pracowników zza wschodniej granicy. Dokumenty sprzedażowe generowane w programie wystawiane są w języku polskim.

 

 

Subiekt stanowi najczęściej wybieraną markę programu sprzedażowego w Polsce, a Subiekt 123 należy do tej samej rodziny. Ta aplikacja online jest skrojona na miarę potrzeb firm szukających prostego i intuicyjnego narzędzia do obsługi sprzedaży, bez skomplikowanego zarządzania magazynem.

W wersji podstawowej programu zawierają się funkcje bazowe, takie jak fakturowanie i wystawianie paragonów, zarządzanie klientami oraz towarami i usługami. Interesującą zaletą aplikacji jest możliwość samodzielnego wyboru potrzebnych modułów dodatkowych.
Subiekt 123 został zintegrowany z programami księgowymi InsERT nexo, dzięki czemu wystawione dokumenty mogą od razu trafić do biura rachunkowego. Te z nich, które posiadają specjalną, przeznaczoną dla biur rachunkowych licencję Subiekta 123, mogą bezpłatnie udostępniać aplikację wszystkim swoim klientom, którzy są przez nich obsługiwani przy użyciu Rewizora nexo lub Rachmistrza nexo.

 

 

Do najważniejszych możliwości Subiekta 123 należą:

  • obsługa dokumentów sprzedaży – wystawianie paragonów oraz faktur online;
  • fiskalizacja – drukowanie paragonów na drukarce fiskalnej z wykorzystanie Serwera Urządzeń Zewnętrznych;
  • dokumenty w walucie – wystawianie dokumentów w walucie obcej;
  • prowadzenie bazy towarów oraz usług – opcja tworzenia grup produktów i wyszukiwania ich w klasyfikacji PKWiU;
  • kartoteki klientów – zarządzanie informacjami o klientach wraz z ich danymi teleadresowymi, numerem konta bankowego, uzgodnionym terminem płatności, wysokością przyznanego rabatu;
  • połączenie z bazą GUS – możliwość szybkiego odnalezienia firmy wraz z jej danymi;
  • zestawienia – możliwość łatwego generowania różnego rodzaju zestawień, takich jak bilans, sprzedaż w okresie, sprzedaż według klientów itd.
  • obsługa JPK – aplikacja pozwala na generowanie plików JPK_VAT oraz JPK_FA;
  • dostęp do aplikacji dla kilku pracowników tej samej firmy w ramach jednego abonamentu;
  • indywidualne ustawienie pulpitu dające szybki dostęp do najczęściej wykonywanych czynności bądź najczęściej obsługiwanych klientów;
  • terminarz płatności – aplikacja wyświetla informacje o nadchodzących terminach płatności zgodnie z określeniu parametrów (np. sposobu rozliczania podatków) na początku pracy z programem aplikacja wyświetla informację o nadchodzącej płatności.

 

 

Więcej informacji na temat Subiekta 123 znajdziesz na stronie subiekt123.pl.

 

Licencję zakupisz w naszym sklepie: