Gestor nexo to program wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji różnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając większą wydajność i efektywność.



Gestor nexo umożliwia m.in: ewidencjonowanie szczegółowych danych klientów wraz z historią kontaktów, przedstawianie i negocjowanie ofert oraz prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę maili za pomocą wbudowanego klienta pocztowego. Działa również w obszarze wewnątrzfirmowym, organizując i usprawniając pracę – pozwala planować wykonanie zadań wraz z delegowaniem ich na pracowników, monitorować postępy w wykonywaniu prac, rezerwować ogólnodostępne zasoby w firmie (np. pojazdy służbowe).
Moduł specjalny Zlecenia serwisowe organizuje zarządzanie serwisem, obsługę napraw i reklamacji, wykorzystuje scenariusze obsługi klienta. Dzięki niemu możliwe jest szybkie skontrolowanie ilości potrzebnych części, sprawdzenie opłacalności danego zlecenia i łatwy dostęp do powiązanych z nim dokumentów.



Wśród najważniejszych możliwości Gestora nexo znajdują się:
- przechowywanie i łatwe wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie danych klientów (z uwzględnianiem danych istotnych dla CRM);
- ewidencja historii kontaktów z klientem, wykonanych działań z jego udziałem, przedstawionych ofert i procesów ofertowych, a także wystawionych dokumentów handlowych;
- definiowanie i wykorzystywanie zbiorów klientów (zestawów klientów);
- wszechstronna obsługa ofert dla klientów, jak również wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania oraz ich zbiorcze generowanie;
- przetwarzanie ofert w dokumenty handlowe i magazynowe (wymaga licencji na Subiekta nexo);
- obsługa wielu walut na ofertach;
- planowanie i wykorzystywanie promocji;
- wysyłanie indywidualnych lub masowych wiadomości SMS (np. sprzedażowych do klientów, windykacyjnych do kontrahentów, informacyjnych do pracowników);
- planowanie i wykonywanie działań – zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości e-mailowych – dotyczących zarówno klientów, jak i tych niezwiązanych z klientami;
- przypomnienia o zaplanowanych działaniach oraz rejestrowanie czasu wykonania działań;
- planowanie i wykonywanie akcji automatycznych w działaniach;
- możliwość pracy jedno- oraz wielostanowiskowej;
- możliwość wymiany informacji między uczestnikami poprzez komentarze w działaniach, procesach ofertowych oraz zleceniach serwisowych;
- dla zleceń serwisowych możliwość generowania automatycznych działań, powiadomień w formie wiadomości e-mail oraz SMS;
- ewidencjonowanie i rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych (np. samochodów służbowych);
- wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi czynnościami;
- ułatwione zarządzanie wiadomościami e-mail z pomocą wbudowanego klienta pocztowego obsługującego protokół IMAP;
- narzędzia usprawniające obsługę e-maili, m.in. sprawdzanie poprawności pisowni (dostępne języki: polski, angielski, niemiecki, rosyjski), reguły wiadomości,kontrola obecności załączników itp.;
- tworzenie zbiorczych wysyłek e-maili z użyciem autotekstów;
- system raportowania z możliwością przetwarzania wyników raportów;
- oznaczanie obiektów flagami;
- opcja przeniesienia danych z Gestora GT;
- biblioteka załączników umożliwiająca ewidencję zewnętrznych plików (np. umów w formacie pdf) z limitem do 1000 załączników.












Gestor nexo stanowi część InsERT nexo – zintegrowanego pakietu, w którego skład wchodzą również:
- Subiekt nexo (obsługa sprzedaży i magazynów),
- Rachmistrz nexo (księga przychodów i rozchodów oraz ewidencja podatku zryczałtowanego),
- Rewizor nexo (system finansowo-księgowy),
- Gratyfikant nexo (system kadrowo-płacowy).
Ścisłe połączenie z programem Subiekt nexo umożliwia m.in. korzystanie ze wspólnych kartotek klientów oraz asortymentu, cenników i promocji, a także łatwe przekształcanie ofert w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe.
Więcej informacji na temat Gestora nexo znajdziesz na stronie producenta.
Licencję zakupisz w naszym sklepie: