Przyjęcie faktury zakupu w kilka sekund?

Czy jest to możliwe? Jak najbardziej, nawet jak faktura ma kilkadziesiąt lub więcej pozycji! Oczywiście nie ręcznie! Ale po kolei…

Normalnie przyjęcie faktury zakupowej w dowolnym programie magazynowym to czynność pracochłonna, wymagająca skupienia i cierpliwości. Wokół czyhają liczne okazje do popełnienia błędu. A to źle wybierzemy towar z listy istniejących towarów, a to pomylimy się w ilości lub cenie danej pozycji, a to wprowadzimy niepoprawnie dane przy zakładaniu nowej kartoteki towaru. Później pozostaje mozolne szukanie pozycji, na której popełniliśmy błąd i przez co wartość dokumentu w Subiekcie GT, nie zgadza się z kwotą widoczną na drukowanej fakturze.

Rozwiązaniem jest automatyzacja tego procesu, w szczególności jeżeli często przyjmujemy dostawy lub składają się one z dużej ilości pozycji towarowych. Wtedy stajemy pod presją szybkiego przyjęcia dostawy, aby móc szybko rozpocząć sprzedaż. Dzięki automatyzacji przyjęcie faktury nawet z kilkudziesięcioma pozycjami może zająć kilka sekund, zamiast kilku czy kilkunastu minut.

Jeżeli współpracują Państwo jednym ze popularnych dostawców, to można skorzystać z gotowych modułów przyjęcia faktur jakie już przygotowaliśmy do współpracy z Subiektem GT. Wśród tych rozwiązań mamy gotowe moduły dla dostawców z różnych branż, zaczynając od hurtowni spożywczo-przemysłowych, jak Eurocash, Makro, Selgros, poprzez hurtownie motoryzacyjne jak: Auto Partner, Hart, Inter Cars, Motorpol, czy hurtownie elektroniki jak: ABC Data / ALSO, Action, Incom, Yamo,  a kończąc na rozwiązaniach obsługujących szereg mniejszych firm, które korzystają z najpopularniejszych systemów sprzedaży jak: KS Hurt, Optima, PC-Market, Symfonia, WF-Mag, a także szereg innych gotowych rozwiązań Większość z nich działa zarówno w modelu generowania plików EPP, które następnie wczytujemy do Subiekta GT, jak i również bezpośredniego przyjęcia dokumentu z wykorzystaniem Sfery dla Subiekt GT.

Jeżeli to nie wystarcza lub Państwa dostawca nie oferuje plików faktur w postaci nadającej się do użycia z gotowymi naszymi rozwiązaniami, jesteśmy w stanie przygotować indywidualne rozwiązania. Jest to możliwe nawet w tak beznadziejnych wydawałoby się sytuacjach, kiedy Państwa dostawca oferuje jedynie pliki PDF z wydrukiem faktury. Jesteśmy w stanie przygotować indywidualne rozwiązanie podobne do tego pokazanego tutaj lub zintegrować w jednym rozwiązaniu kilku dostawców, aby obsługa przyjęć faktur zakupowych była możliwie prosta.

Z racja posiadanego doświadczenia w przygotowaniu rozwiązań dla ponad 200 różnych wystawców faktur, jesteśmy w stanie szybko zareagować i zaproponować możliwe rozwiązania. Indywidualne rozwiązania najczęściej realizujemy z użyciem Sfery dla Subiekt GT, ale już wielu klientów przekonało się, że ta inwestycja się bardzo szybko zwraca, a samą Sferę przy zakupie naszego rozwiązana można nabyć na specjalnych warunkach.

W razie wątpliwości, które z naszych gotowych rozwiązań obsłuży faktury Państwa dostawcy, można podesłać przykładową fakturę korzystając z formularza na dole strony. Bezpłatnie sprawdzimy które z naszych rozwiązań jest w stanie obsłużyć dany format, a w przypadku braku gotowego rozwiązania przedstawimy bezpłatnie wycenę stworzenia rozwiązania. W razie jakichkolwiek wątpliwości zawsze można do nas napisać na adres email biuro@subiektywnedodatki.pl lub skontaktować się telefonicznie z nami pod numerem 793 952200.

Jeżeli doczytali Państwo do końca i przetestują Państwo jedno z naszych rozwiązań i będzie ono odpowiadało Państwa potrzebom, to proponujemy kod rabatowy FZGST2019 dający 10% zniżki na gotowe moduły obsługujące faktury zakupowe do realizacji w naszym sklepie pod adresem https://www.strefalicencji.pl