Obsługa Wysyłek

Zrealizowaliśmy dla jednego z naszych klientów większą aplikację o nazwie Obsługa wysyłek, w ramach której została zintegrowana kompleksowa obsługa sprzedaży wysyłkowej obejmująca między innymi:

  • import sprzedaży z aukcji Allegro
  • import zamówień ze sklepów internetowych (m.in. sklepy bazujące na osCommerce, oscGold i podobne)
  • obsługę statusów realizacji zamówień (przyjęcie zamówienia, oczekiwanie na przedpłatę, pakowanie i wysyłka, rejestrowanie informacji o spływie należności z wysyłek pobraniowych)
  • ewidencja informacji dotyczącej wysyłek (data wysyłki, numer nadania, waga)
  • zintegrowana obsługa wydruków na drukach pocztowych (paczka, pobranie, itp) oraz etykiet adresowych; dzienne generowanie pocztowej książki nadawczej
  • zintegrowana obsługa generowania listów kurierskich dla DHL (w przygotowaniu moduły dla UPS i Kolporter K-EX)
  • obsługa wystawiania dokumentów  sprzedaży z wykorzystaniem Subiekt GT + Sfera:  FS – faktury sprzedaży, PA – paragony imienne i fiskalne, ZK – zamówienie od klienta / faktura proforma
  • możliwość szybkiej definicji wysyłki / zamówienia z wykorzystaniem kartoteki kontrahentów i towarów z Subiekta GT, nawet jeśli na danym stanowisku nie ma licencji na Subiekt GT.

Aplikacja powstała na bazie m.in. naszych doświadczeń w sprzedaży wysyłkowej, także reprezentuje nasze wieloletnie doświadczenie w sprawnej realizacji wysyłek do klientów. Na życzenie istnieje możliwość rozbudowania aplikacji o dodatkowe moduły, czy też przygotowania indywidualnego rozwiązania obejmujące ww. elementy we współpracy z Subiektem GT, czy osobno. Zapraszamy do kontaktu w celu przedstawienia oferty…

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz