Automatyczne przyjęcia dla Kolportera

Dla jednego z naszych klientów przygotowaliśmy moduł automatycznego importu dokumentów z Kolportera (dystrybucja prasy). Import jest realizowany w następującym scenariuszu: klient otrzymuje mailem pliki EPP (z dokumentami dostawy nowego towaru i zwrotów z poprzedniego dnia) i są one zapisywane w określonej lokalizacji na dysku (funkcja realizowana przez rozwiązanie klienta). Nasz moduł uruchamiany cyklicznie z harmonogramu zadań sprawdza czy pojawiły się w tej lokalizacji na dysku nowe dokumenty EPP i je przetwarza z wykorzystaniem Sfery dla Subiekt GT. Dokumenty zwrotu towarów z poprzedniego dnia (jako pierwsze) są wczytywane do Subiekta jako wydanie zewnętrzne (WZ), a następnie dokumenty dostawy są wczytywane jako przyjęcie zewnętrzne (PZ). W ramach przyjęcia dokumentu PZ następuje aktualizacja parametrów pozycji towarowych (nazwa towaru, kod kreskowy, cena), aby baza towarowa klienta uwzględniała np. zmiany nazw, kodów kreskowych i cen prasy codziennej. Takie rozwiązanie pozwala na obsługę przyjęć i zwrotów bez konieczności udziału operatora w tym procesie.
W szczególnym wypadku cały proces może być zrealizowany automatycznie zanim operator zacznie pracę 🙂

Jeżeli są Państwo zainteresowani tego typu rozwiązaniami dla Kolportera, czy również dla innych firm które dostarczają Wam faktury w wersji elektronicznej – zapraszamy do kontaktu z nami.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.