Jeżeli w Subiekcie na bieżąco w wprowadzamy zamówienia do dostawcy ZD z podaniem przewidywanej daty dostawy i jednocześnie zdarza się że wiele zamówień jest w trakce realizacji, to warto zastanowić nad dodaniem informacji o ilości zamówionych sztuk towarów do widoku w kartotece towarów i usług, czy do listy towarów dostępnej przez F2 np. przy wystawianiu dokumentów w Subiekcie GT. Oferuje to nasze rozwiązanie Dostawy w drodze dla Subiekt GT.
Rozwiązanie wymaga wykorzystania standardowych pól własnych dla towarów i usług i w pokazanym przykładzie wymaga wykorzystania 1 takiego pola, które są dostępne nawet w podstawowej wersji Subiekta GT (dostępność tych pól można sprawdzić w Administracja -> Parametry -> Pola własne -> obiekt: Towar i usługa).
Rozwiązanie jest instalowane w bazie danych podmiotu, działa w pełni automatycznie i aktualizuje informacje po każdej zmianie dokonanej w dokumentach zamówienia do dostawcy ZD, dzięki czemu informacje są one zawsze aktualne. Rozwiązanie jest archiwizowane razem z podmiotem i nie nie jest usuwane przez konwersję bazy danych realizowaną przy aktualizacjach.
Uwaga! Ponieważ standardowe pola własne są polami tekstowymi, to przy zamawianiu tego rozwiązania trzeba wskazać jaki format liczbowy ma być zastosowany (ile miejsc po przecinku) dla zawartości tego pola. Dodatkowo trzeba pamiętać, że w przypadku sortowania po kolumnie zawierającej informację o ilości zamowionych produktów nie będize sortowaniem jak w przypadku liczb, ale jako tekst ze względu na typ tego pola.
Rozwiązanie Dostawy w drodze dla Subiekt GT z racji swojej budowy nie posiada wersji demo. Koszt rozwiązania to 369 zł brutto za podmiot. Zamówienia można składać przez sklep www.StrefaLicencji.pl (przycisk Zamawiam) z możliwością zapłaty przelewem lub kartą.