Użytkownicy Subiekta GT, którzy z wykorzystaniem różnych narzędzi importują zamówienia od klientów w postaci dokumentów ZK i mają jednocześnie wiele niezrealizowanych dokumentów tego typu, stają przed problemem wykonywania zbiorczych operacji na takich dokumentach. Subiekt GT pozwala jedynie na wykonanie wybranych operacji (dostępnych z listy pod prawym przyciskiem myszy) jedynie dla pojedynczego dokumentu ZK.
W celu umożliwienia szybszej pracy z dokumentami ZK przygotowaliśmy prosty dodatek, który pozwala na szybkie filtrowanie i wyświetlanie listy dokumentów ZK spełniających zadane założenia. Filtrowanie jest możliwe m.in. po roku i miesiącu wystawienia, magazynie dokumentu, kategorii czy osobie która ten dokument utworzyła. Możliwe jest też ograniczenie listy wyświetlonych dokumentów ZK do tych niezrealizowanych.
Taka lista opcji filtrowania powinna zaspokoić gusta większości użytkowników. Jednak najistotniejsze jest to jakie operacje możemy zbiorczo wykonać na dokumentach ZK. Dostęp do tych operacji jest poprzez podręczne menu dostępne pod prawym przyciskiem myszy na liście dokumentów. Mamy tutaj do dyspozycji takie operacje jak:
- Wystaw fakturę
- Wystaw paragon imienny
- Wyświetl dokument (działa dla pojedynczego dokumentu – wyświetla wybrany dokument w standardowym oknie dokumentu bez możliwości edycji)
- Zmień kategorię
- Zrealizuj bez dokumentu
Dla operacji wystawienia faktury czy paragonu imiennego pojawiają się odpowiednie okienka komunikacyjne pozwalające na zdefiniowanie podstawowych parametrów z jakimi wskazane dokumenty ZK zostaną zrealizowane.
Jak widać na powyższych zrzutach ekranów możliwe jest między innymi określenie formy płatności dla faktury / paragonu, ustawienie kategorii tworzonego dokumentu, czy zdecydowanie czy ma być wywołany czy wycofany skutek magazynowy.
W przypadku ustalania formy płatności dla faktury czy paragonu mamy do wyboru takie płatności jak: gotówka czy zapłacono przelewem, ale również formy płatności wynikające ze zdefiniowanych w Subiekcie GT terminów płatności.
Jeżeli wybierzemy opcję zmiany kategorii pojawi się okienko dialogowe z możliwością wyboru z listy zdefiniowanych w Subiekcie GT kategorii dla dokumentów. Pozwala to np. na 'przesuwanie’ dokumentów między kategoriami, które odzwierciedlają aktualny etap przetwarzania danego dokumentu, aby ułatwiać zarządzanie dokumentami ZK na poszczególnych stanowiskach w firmie odpowiadających odpowiednio np. za księgowanie wpłat, przygotowywanie towaru na magazynie, pakowanie, czy na końcu przygotowanie dokumentów sprzedażowych i wysyłkowych.
Oczywiście ostateczna forma działania zależy do firmy gdzie oprogramowanie będzie wykorzystywane. Proponowane przez nas rozwiązanie jest otwarte i do podręcznego menu operacji na dokumentach ZK można dodać operacje zgodne z potrzebami użytkownika – w razie zainteresowania taką modyfikacją zapraszamy do kontaktu z nami na numer telefonu lub adres email podany poniżej w sekcji Pomoc Techniczna.
Wersja testowa
W celu zapoznania się w praktyce z możliwościami programu należy pobrać ze strony wersję instalacyjną programu. Po jej zainstalowaniu na komputerze, przy pierwszym uruchomieniu pojawi się okno aktywacji, w które należy wprowadzić i zatwierdzić dane identyfikujące daną instalację Subiekta GT (nazwa serwera, nazwę bazy danych, identyfikator użytkownika i hasło) oraz adres email.
Po wypełnieniu tych pól – aktywny stanie się przycisk Aktywuj wersję próbną, który pozwoli na uaktywnienie programu do pracy w trybie wersji próbnej, która umożliwi wykonanie 25 operacji testowych. W trybie próbnym po każdorazowym wygenerowaniu kolejnej operacji program będzie informował o ilości operacji jakie jeszcze mogą być wykonane w tym trybie. W przypadku korzystania z wersji testowej, po wyczerpaniu limitu testowych operacji, ponownie pojawi się okno aktywacji, gdzie należy skorzystać z przycisku Zamów klucz do wersji pełnej, aby zamówić klucz do pełnej wersji programu.
Na podstawie danych otrzymanych w zamówieniu wygenerujemy właściwy kod aktywacyjny dla wersji komercyjnej, który należy wprowadzić w oknie aktywacji (bez konieczności ponownej instalacji programu). Kod aktywacyjny zostanie wysłany niezwłocznie po opłaceniu zamówienia na podstawie wystawionej faktury proforma.
Rozwiązanie wymaga posiadania licencji na Sferę dla Subiekt GT. Jeżeli nie korzystali Państwo wcześniej z tego dodatku, to można go bezpłatnie aktywować na 15 dni w wersji testowej. Należy w tym celu skorzystać w Subiekcie z menu Pomoc – Infosfera i kliknąć w hiperłącze Aktywuj wersję próbną. W przypadku potrzeby zakupu Sfery dla Subiekt GT, zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą promocyjnych zestawów naszych rozwiązań w zestawie z licencją Sfery dla pierwsze stanowisko.
Pomoc techniczna
Jest oferowana:
– telefonicznie pod numerem 793 952200 w dni robocze w godz 11:00-16:00
– drogą mailową na adres biuro@subiektywnedodatki.pl
Przedmiotem oferty jest wersja instalacyjna programu z licencją do zainstalowania na jednym komputerze. Oprogramowanie zostanie wygenerowane i dostarczone wyłącznie w wersji elektronicznej (wysyłka mailem lub plik do pobrania z naszego serwera).
Koszt modułu to 699 zł brutto za stanowisko. Zamówienia można składać przez sklep www.StrefaLicencji.pl (przycisk Zamawiam) z możliwością zapłaty przelewem lub kartą.